الأربعاء، 13 مايو 2009


احلى الاوقات
و الدنيا ريشه في هوا
في حياه كل واحد فينا حته من الفيلم والاغنيه بتعبر عنه
بحبهم:)

هناك 11 تعليقًا:

well يقول...

ياللى بتسأل عن الحياة عيشها كدة زى ما هى
عيشها على طبيعتك خليك انت هو انت متبقاش واحد تانى
مانجها...اتمنالك ابتسامة الحياة

3aseef يقول...

يا ترى ايه الذكرى الحلوة الي بتفكرك فيها P:

حسام غانم يقول...

الله عليكي

الكينج

safa7_karmooz يقول...

حطيتى الفيديو ده امتى ؟؟ :p

ذو النون المصري يقول...

جميله الاغنيه
خاصة بصوت منير

محمود محمد حسن يقول...

انا بعشق الفيلم ده وبعشق الأغنية دي ، وبعشق الراجل ده ،

اختيار موفق اوي

well يقول...

انتى روحتى فين

MinGaH يقول...

well
.....
لا لا بصوتك يا well
الاغنيه حاجه تانيه خالصP:
ربنا يدخل البسمه على قلوبنا كلنا




3aseef
......
الاغنيه بتريحنى كده فيها نوع من التفاؤل
الذكرى بقى هو مفيش ذكرى بس في لقطات من الفيلم ده بحسها اوى انا بحب الفيلم والاغنيه جدا



حسام غانم
.........
شرفتنا والله يا فندم يارب متبقاش اخر زياره
وطبعا محمد منير الكينج



safa7_karmooz
..............
هو انت كنت حاجزه ولا ايه:P




ذو النون المصرى
...............
فعلا صوت منير مميز والاغنيه حلوه
تشكرات يا فندم علي الزياره




محمود محمد حسن
..............
طيب تمام انا حطيت 3 بعشق في بوست واحد بيرت بلاس بالبلسم بتاعه:)))
شرفتنا يا فندم وابقى زورنا تانى








شكراااا جدااا يا wellعلى السؤاااال
انا موجوده اهوو بس ادعولىىىىىى
عندى امتحاناااااات

well يقول...

هو انتى فين ...
كل ده ولسه الامتحنات ما خلصتش

محمد عتلم يقول...

فعلا طايره بغير جناحين

momken يقول...

صح

الاغنيه دى حميمه اوى

وذكريتها حلوة اوى

اقولك سر

ايمان الى كانت مع سعد عبد الوهاب كانت فتاه احلامى لفتره طويله اوى

هههههههههههه

كنت وقتها فى ريعان الشباب عشره اتناشر سنه
وكنت بخاف لما يجى الفيلم امى تاخد بلها انى بحب البنت دى

الاغنيه حلوة اوى من منير

مدونتك جميله راقيه جداً


تحياتى