الخميس، 6 أغسطس 2009


كتير كلنا بنحاسب نفسنا ونقلها انتي اتغيرتي مبقتيش انتي بتاعت زمان ونلومها
لا لا لا انتي اتغيرتى انتي مش عجباني
فتقولك :انا مش بايدى
فحتقولها :ليه يعني انتي زي ما انتي ايه يعني اللي يغيرك كبرتى بس وهو لازم لما تكبري تتغيري؟؟
تقولك : ما انت لما تكبر بتقابل ناس وبتعدي عليك مواقف وخبرات وفي منها كتير بيجرحني فبقرر اني اخد موقف
تقولها :طب ما تخزني المواقف وبس
تقولك : منا بتعلم منها ولما بتعلم بقسى اكتر
تقولها : انا مش حابك كده قاسيه
تقولكك وانا مش حاببني كده انك ضعيف
تقولها :انا ضعيف؟؟
تقولك :اه لما تشوفني بتجرح وتسكت يبقي انت ضعيف
تقولها:انا مش ساكت علي طول ......
بتقولك :بس انا بتجرح
تقولها :احسن ما تجرح
تقولك:شوفت يعني انا مش هماك اهم حاجه انك متجرحش
تقولها:شوفتي يبقي انا كده قوي......... سهل اوي انك تجرح حد وسهل انك تتجرح بس صعب انك تحافظ انك متجرحش حد

هناك 5 تعليقات:

محمد عتلم يقول...

كل عام وانتم بخير بمناسبة شهر رمضان الكريم

well يقول...

التغير الحقيقى هو التغير اللى بيجى من جوانا
وكل عام وانتى بخير وعيد مبارك عليكى وعلى الامة الاسلامية

well يقول...

الف مبروك لمصر ومستنين رجوعك
الف مبروك لمصر والحمد لله ...

well يقول...

كل عام وانتى طيبة

amirelhob يقول...

pepبوست جميل اوى اجمل ما فيه ان الحديث ذاتى وتلقائى ودا الاجمل والاحلى فى البوست يمكن فى ناس مبتاخدش بالها من كلامنا ساعات او احنا كمان مبناخدش بالنا من كلامهم لكن كلامهم بيقصر فينا وبيطلع فى الاخر صح

يا ريت تتقبلى زيارتى ومن قلبى بتمنلك كل خير وسعاده وصحه وتوفيق وفرح وابتسامه تدوم يا رب طول العمر